لومینیرز دندان تاج های دندان+فرق تفاوت ایمپلنت و لمینت چیست

ترمیم تاج دندان لمینت دندان تاج دندان شکسته ایمپلنت های دندانی عوارض لومینیرز فیلم تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان زمستان 1401

لومینیرز دندان تاج های دندان+فرق تفاوت ایمپلنت و لمینت چیست

ترمیم تاج دندان لمینت دندان تاج دندان شکسته ایمپلنت های دندانی عوارض لومینیرز فیلم تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان زمستان 1401

آیا لمینت دندان نیاز به ترمیم دارد و باید بازسازی شود

لمینت دندان نیاز به ترمیم دارد  ترمیم دندان به روش های مختلفی برای تأثیرگذاری و درمان مشکلات دندانی به روش های مختلف اشاره دارد. برخی از روش های ترمیم دندان مانند کامپوزیت ها یا لمینت های سرامیکی صرفا از نظر زیبایی شناسی دندان ها را ترمیم می کنند، اما روش هایی مانند ایمپلنت نه تنها برای زیبایی استفاده می شود، بلکه می توان از ایمپلنت در زمانی که دندان ها به طور کامل از بین رفته است استفاده کرد.


آیا نیاز به تعمیر لمینت دندان دارید



آیا نیاز به تعمیر لمینت دندان دارید:


همه  چیز  بستگی به نوع لمینت و شرایط شخص دارد.لمینت دندان روشی دادمی است یعنی  که برای نصب بر روی دندان های شما نیاز است دندان طبیعی به صورت کامل به اندازه ضخامت لمینت تراش بخورد تا پیوند مستحکم و خوبی بین روکش و دندان چفت شود. وقیت که مینای دندان تراشیده گردئد دیگر رشد نخواهد کرد و بیمار تا هیمشه و پایان عمکر نیاز به روکش یا تاج دندان برای جلوگیری از، از بین رفتن زیبایی دندان های خود خواهد داشت. روش  لومینیرز نیزای به تراشد ندان ندارد هرچند  همچنین لومینیرزها دارای دوام و ماندگاری کمتری نسبت به لمینت های سرامیکی هستند که به این نکته توجه نمایید.



چه اشخاصی نباید دنبال لمینت دندان بروند



چه نفراتی  نباید دنبال لمینت دندان بروند:


اشخاصیی  که بهداشت ضعیف دارند خانوم ها و اقایتی  که عادت به دندان قروچه دارند  کسانی  که مینای دندان شان ضعیف است و کلا کسانی که مشکلات دندانی مثل پوسیدگی دندان یا تحلیل لثه دارند بهتر است اول از همه چیر به مشکلات دندان خود را کاملا درمان کنند و بعد سراغ این زیبایی بروند.



ایا جنس لمینت  یاعث افزایش عمر لمینت میشود




ایا جنس لمینت  یاعث افزایش عمر لمینت میشود:


بدون شک بله جنس  لمینت و کیفیت لابراتوارهای مورد نظر برای ساخت این موادمهم است و  در افزایش طول عمر و ماندگاری لمینت نقش دارد  از طرف دیگر مهارت دندانپزشک شما نیز در ماندگاری لمینت بیمار بسیار تاثیر گذار است هر چند توجه کنید اگر کلا مشکلات دندانی دارید و دندان شما پوسیده است یا حتی در حال پوسیده شدن است و در کل اگر بهداشت را رعایت نکرده اید شاید عمر لمینت شما هم کاهش میبابد.




جمع بندی:

بعد از انجام لمینت توسط پزشک   عوارضی همچون  حساسیت و درد بعد از انجام این زیبایی طبیعی است حتی اگر رعایت کنید ممکن است بعد مدتی لمینت از روی دندان جدا شود که احتمالش خیلی کم است بعد از قرار دادن لمینت امکان تغییر رنگ ندارید انجام فاز لمینت دندان بعلت تراشیده شدن دندان برگشت ناپذیر است یعنی دندانی که تراشد اده شده است دیگر مثل روز اول نخواهید شد و پیشمانی فایده ای ندارد که باید این نکات را در نظر بگیرید.